Beursbezoek met Daikin over het nieuwe verwarmen

Het nieuwe verwarmen

Onze warmtepomp leverancier Daikin heeft een nieuwe campagne ‘het nieuwe verwarmen’ waarbij ze partner zijn geworden van schaatsend Nederland en de KNSB. Door middel van deze campagne hebben ze al meer bekendheid weten te krijgen onder consumenten. De campagne heeft als slogan:  ‘Ready voor een warmtepomp?’. Zij zien namelijk een toenemende vraag naar warmtepompen door consumenten. Met hun bezoek aan de beurs willen ze ook inspelen op de toenemende vraag naar informatie over de warmtepompen.

Woon Ideaal Beurs

Het afgelopen weekend heeft Daikin dan ook warmtepompen getoond op de Woon Ideaal Beurs. Wij van Klimax kwamen een dagje helpen om consumenten te informeren. De warmtepompen werden getoond door middel van een mobiele showroom. Deze mobiele showroom was voorzien van diverse binnen- en buitendelen van warmtepompsystemen. Door middel van deze mobiele showroom krijgen consumenten een eerste ervaring met warmtepompen. Zo krijgen de consumenten een echte beleving bij het verhaal over het nieuwe verwarmen.

Wil je meer weten over de campagne van Daikin? Lees hier meer

, Beursbezoek Daikin over het nieuwe verwarmen